poniedziałek, 31 marca 2014

Wielki „come back” odkurzacza NVH 180-2.


Ten niezwykle trwały i prosty w budowie profesjonalny odkurzacz do zbierania zanieczyszczeń suchych został w ubiegłym roku zastąpiony odkurzaczem dwubiegowym PSP180A. Jednak w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów powrócił do stałej oferty firmy Numatic International. Trwała i estetyczna obudowa z możliwością nawinięcia przewodu lub przechowywania akcesoriów zapewnia wygodną i bezawaryjną pracę przez długie lata. Rury ssące wykonane są ze stopu aluminium malowanego proszkowo (32 mm). Odkurzacz wyposażony jest w profesjonalną turbinę ssącą z zabezpieczeniem termicznym, co uniemożliwia jej „ przegrzanie” W standardowym wyposażeniu znajdują się:
-                    rura prosta 2szt,
-                    rura kolankowa z dławikiem 1szt,
-                    wąż 1 szt,
-                    ssawa dywanowa szeroka z wysuwanym włosiem 1szt,
-                    ssawka szczelinowa 1szt,
-                    ssawa okrągła z włosiem,
-                    ssawka wąska 1 szt,
-                    ramka z włosiem do ssawki wąskiej 1 szt,
-                    worek NVM 1CH „Hepa Flo” 1szt.










4 komentarze:

  1. Świetny odkurzacz, byłam na szkoleniu firmy Euro-mop, gdzie był prezentowany i naprawdę jestem pod wrażeniem jak wiele może taki nie wielki odkurzacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odkurzacz, byłam na szkoleniu firmy Euro-mop, gdzie był prezentowany i naprawdę jestem pod wrażeniem jak wiele może taki nie wielki odkurzacz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie mam potrzeby posiadania takiego odkurzacza gdyż problem brudu na hali rozwiązałam w trochę inny sposób. Mianowicie przed każdym wejściem są rozłożone maty wejściowe https://www.alumatex.pl/produkty/maty-wejsciowe/ i to one przede wszystkim zatrzymują najwięcej brudu, który miałby trafić do wewnątrz. Jestem przekonana, że takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić czas który miałby przeznaczony an sprzątanie.

    OdpowiedzUsuń